小小自摸奶奶全程實錄!

小小姣就係人都知,姣到臨屌之前都仲要當住我面前自己渣自己波相信冇乜人睇過吧!
事情係咁嘅…….
當日佢忽然用國語同我講,我自摸奶奶啊!我除口答佢,好呀! 但,見佢冇乜動作覺得奇!點解唔郁手嘅?
她也覺得奇怪點解我唔郁手嘅呢?
原来國語喺話『我寂寞難耐』我話所以要自摸奶奶囉!
兩人大笑一輪之後,自動做應該的事情。佢開始自摸自己乳頭,
而我就我開始用手摸佢妹妹,以期慰藉她的寂寞。

淫賤前戲之後玩最好玩的事情,做愛做嘅嘢!淫聲蕩語羨煞旁人!我當然有摸她的奶奶,滑不溜手,而且好好彈力!
事後我用相機拍下佢自摸波波動作!諗起都偷柴!

報告原作在此
小小在141嘅網頁

發表留言

目前沒有留言。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表留言