已經更新了靚女近況分頁

今天已經Update了靚女近況分頁,請去睇睇。內裡詳列我所認識嘅靚女們的近況、開工地址、電話、等等Critical Info. 希望幫到大家!

如果有人覺得呢個List不夠全面,任何建議大可以用留言欄話我知,定當盡量改善。首先請大家明白這是一個私人網誌,小弟僅能以我所熟悉嘅靚女做我個Listing。這並不是一個商業網站正因如此,我並無直接刊出她們的價錢同服務範圍。目的只是為了大家方便,如果要更詳細的資料大家可以去瀏覽141或其他各大商業搵女網站,甚或親自致電個別女女,致電請務必有來電顯示,而且她們刊出的電話號碼為搵食工具無事勿擾。謝謝!

發表留言

目前沒有留言。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表留言