幫小小抵抗感冒!

為咗響應小小嘅呼籲,我去口爆佢之外仲俾咗前所未有嘅充實感佢,但我事前都要下苦功保存精力,成個禮拜唔去扑嘢亦唔打JJ儲足精蟲用來交貨。而且天天早啲起身跑步練氣以其有足夠力量一嘢給她一個正式高潮將來回味回味。屌閪要女方Happy除咗要技巧外、體力也是重要一環。當然、對方是誰亦十分重要,呢個角度上、小小絕對喺應得嘅!

昨日我打電話約佢今日搞餐佢飽嘅,話埋俾佢聽除咗要口爆佢之外,還會助她抗流感給她一次爆炸性高潮!佢欣然答允。今午、我準時應約,去到佢已經等緊我,星期日返去都在所不惜,可見佢有幾姣呢? 眉目間充滿期待,小小嘅身體真係人間極品嚟,白滑無瑕,而且彈力十足,𡃁妹仔都未必有佢咁好Condition。沖好曬涼之後床上她施展渾身解數,前戲工夫佢可說是鳳鳴大廈冇女能及。我都忍得好辛苦先至唔會咁快畀佢KO,得享佢嘅上承簫功、口爆一滴都冇嘥,而且一路爆一路同我四目交投之餘還會用力係咁啜、窩心又爽到暈!

小小沖涼時又再同我事後水中簫,好快又俾佢搞到偷咗柴。佢話;真係有做過準備工夫喎!我答曰:唔俾心機點對得妳住呀?由於喺第二鑊而且我有晒心理準備,佢見我條嘢咁硬自然心花怒放,現在輪到我同佢瀨閪,但唔駛兩三吓手勢,佢已經濕閪晒。姣婆遇著脂粉客呢次真正係如魚得水,前後轉咗五六次姿勢插到佢呼天嗆地,啪啪聲加上佢發至內心嘅呻吟,好彩今朝落咗場雨唔係好熱,但佢都被我屌到香汗淋漓,我自己都成頭汗。但為咗真真正正幹出自己嘅Fuck of the century唔使忍住盡情享受官能刺激之餘,亦切切實實俾眼前呢個靚女一次難忘的高潮!

搞咗成個下晝,現在回家仍對呢次傑作回味著。攰唔攰? 有少少啦,不過付出嘅努力喺值得嘅!

PS:如果你也有141戶口,唔該幫幫手推推個報告,好讓小小開心啲!
此報告之141原作在此!
小小在此的私人相簿!

發表留言

目前沒有留言。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表留言