初訪長腿Kelly。

篇文唔係我寫嘅,喺一個第一次揾Kelly嘅網友寫嘅,不過都講得幾啱!

標題:仰慕Kelly很久,終於昨日約到。以下是我的報告!

網上留意咗Kelly嘅報告一段時間,見個個都話佢手骨專業,態度佳。然而、我特別留意到佢有一雙靚靚長腿,而且身形窈窕,已經想約佢見識吓好耐。昨日去開北角有時間所以打電話約佢,一擊即中!


去到見到真人,同印象中嘅佢真係一樣,雖然我唔係矮仔面對佢都冇乜自卑感,佢唔是好高身形靚而且雙腿修長好靚。其實電話中已經知道她的廣東話都說得不錯。一埋位起手揼已經覺得唔係少嘢,開背有板有眼而且力度啱晒我,指力控制令我喜出望外。真係識得用指力嚟揼零舍唔同。而且我感覺佢時間節奏掌握得很到家,很有大場風範。見佢有電話入都唔聽,電話滅咗聲只是震機,佢話唔想影響我哋咁話,呢樣真係要讚!

環顧房間都幾寬倘,而且寧靜舒服。之後佢幫個BM真係冇得頂,身形修長照顧面比一般矮妹多,而且嫩滑肌膚令我精神為之一振! 再玩油浸禾花雀,手勢千變萬化,又識得重要關頭停停讓我回回氣,再玩多陣最後先至讓我啲子孫跑晒出嚟!

以骨論骨,絕對喺高手嚟!
若評BM,真係高手中嘅高手!
身形嚟講,一雙美腿已經殺晒有突!

咁高質素我唔係住北角都要定時嚟搵佢先得!有地鐵又點會嫌遠呢?

141報告區所見嘅原作在此
本網內其他有關Kelly嘅文章
Kelly嘅相簿

發表留言

目前沒有留言。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表留言