再訪混血靚女Monica

以前都聽聞過D兄弟們說搞Mix靚女好過癮,洗樓咁啱搞啱個混血女郎似執到寶,事實亦如是!問佢喺什麼血統,靚女自稱有一半喺泰國,另一半喺炎黃子孫,唔怪之得中文講得咁好啦!聽到泰國二字即刻同佢講聲Sa Wa Dee Cup扮識泰文氹吓女先!我只識咁多咋,連忙叫Monica唔好見怪,之後全廣東話對白。不過都影咗兩張靚相,其中有張見到少少毛(上面細嘅呢張可按圖放大)!

原來泰妹真係好鍾意扑嘢,呢個Monica尤其主動,嘢嘢都唔放過我。吹簫時尤其搏命,搞到我High到不得了,好彩忍得住亦可能她識得就住我都唔定。總之就好鬼過癮啦!到短兵相接時,佢會得由頭到尾唔使我點郁,唯獨是我覺得主動其實係男人天職嚟。有見及此我又怎會放棄為國爭光嘅機會先得架? Monica吓吓都迎合著我,盡量增加每個衝刺帶俾佢嘅快感,妹妹分泌多,緊窄度又夠。呢鋪我真係執到件好嘢呀!難得第一次屌泰妹就搵到個極品。我呢次初遇混血靚女就能盡享異國風情,唔寫返個報告同各位分享點對得住D兄弟呀!

PS:此報告出後才1日,141網內有寫手又就即時出個用假相的Monica報告。為了要打擊假相橫行,唔該各位點閱141上嘅本報告原文時順手回應一吓!推高啲正牌報告吖!謝謝!
此報告原文在此
本網內的Monica的私人相簿

發表留言

仍無迴響。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

