特別賽後報告 加四個問題.

從前有間叫 [香江Sauna] 的骨場,有條女23號. 一向乏人問津,成日坐冷板. 間場有個女經理,不斷向我地d客硬銷條女.出盡手段,又威嚇又盛,惡形惡相,無非都是想d客做做呢個23. 人人都知條女惡,冇人肯要. 有次,還搞到有50個客走左落街.最後個女經理當然冇得撈,豉椒炒魷啦.

幾年過去,該骨場搞promote,將一個經理空缺拿出來叫d客幫手選人. 名單內赫然發現當年那個女經理. 她高調地向班客道歉: 話當年推銷條女手法不妥,得罪了d客云云.

– 乜唔系23號本身有問題咩? 只是推銷手法?
– 推銷手法出錯,即是妳當年失職啦! 點解妳唔是向[]事長道歉? 要向我地道歉呢?
– 到頭來,我地若選了妳,會不會兜個圈返來,再用第個方法向我地推銷阿23呢又?
– 乜23唔系轉左行咩? 仍然跟呢位女經理搵食?

大家明唔明呢個[賽後報告]講乜呢 ?🙂
我地要認真思考第四個問題 !

Technorati Tags: ,

4 則迴響

  1. 時隔咁耐都仍令人會心微笑!
    JerJer兄,果然唔係只識叫雞的人.

  2. A good story

  3. 女經理,不是骨女.🙂

  4. 葉劉變骨女, 有趣的比喻, 哈哈!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

