我最有遐想的一個COCO

唔使講野,先睇video

呢期香港的風塵女子佷多都用CoCo呢個藝名. 我都見識過幾個,但始終認為沒有一個有絲毫李玟的風采. 有沒有人可以告訴我,還有那一個CoCo及得上她一丁點(30%我都收貨)!
可在此留言,我要去看看.之後出個保證圖文並茂的詳盡報告.

Technorati Tags: , , ,

1 則迴響

  1. 可能有d傻仔誤以為該mtv內條女是朱生件野.
    李小姐同該coco,完全是兩個人都可以撈亂?
    怎辦鳳網呀 ?
    http://ww.141girls.net/forum/viewthread.php?tid=1011&extra=page%3D1

    笑撚死人……..🙂


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

