戰書

矮仔:
以我的觀察,你現時出x告的主力平台只有在六叔個forum.發炮轟我,你又迫住只能在四記,而且你的ip又被小記監視.你個冒名網有幾多料,你我都好清楚,要不然你使鬼冒著損失ip的危險也要借四記個平台開炮. 我擺明就只用呢度半臂足以令你日失三至五個在四記的id. 話知你用代理侍服器再加六七個isp accounts又如何,你缺的是一個有力的自己平台. 我最起碼有三個屬於自己的平台.呢鋪你一定死撚耿.我在放長雙眼看你如老七童的收場 !🙂 唔好忘記,條七童之滅,我半粒彈都冇發過!

現在炮開過了,我是一定不會收手的,只怪你自己冇自知之明,先撩者賤,我唔出手你竟然屎狒痕? 睇你點死! 本來我都放慢了手腳,今次….you asked for it. 唔好怨我!
玩啦 !! 快d出招啦 !!

Technorati Tags: , ,

發表留言

仍無迴響。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

