呢條女仍住在立信

//jerjer.wordpress.com/photos/bb/講的就是呢位BB.但鐵閘是會長期關上,門上不貼任何名字同相片,也沒有歡迎光臨牌.
過去兩個多月來,她沒有打開過門做洗樓客生意.只做孰客都夠做,沒有網上廣告免是非.
我是她眾多孰客其中一個,昨晚同她研究過,可以只在我兩個網內刊出接booking個電話.
如果想約她,打電話去要有來電顯示,小小不便換來多點私隱,有心人明白了罷!🙂

PS.想打聽雪儀阿May行縱的可去找她,但不要說是我通水的. :)

BB@161.adiscuz.info
BB@this blg

Technorati Tags: , , , , , , , , ,

4 則迴響

  1. 那我也冇法,只有等她call 我.

  2. 但係打俾佢都係長期關機…..booking個電話仲cut埋….jerjer兄你真係有過佢??

  3. I think yes

  4. bb返來未…….


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

