141, 狀態大勇,率先再發力

鳳網爭霸 之 後[巨網]年代揭幕….

四記是五個停了的鳳網中最先重開的一個.昨晚深夜已經搞定,不得不佩服當事人的膽識与效率! 避暑台仍然在避暑中,淑女較怕羞未見浦頭.打零始終唔肯出來見六叔,難為六叔五日來一直在外面默默等待伊人. 之不過,server在外國的六叔,五日來自稱放大假的他,已經穩當地成為全港第二大鳳網. [巨網]過後,六叔一定是最大得益者無疑了. Alexa.com顯示 應該請飲茶啦…🙂

現時可能是用back-up server關係,四記網站暫時未能應付往常的高流量,對於網友同小姐而言,四記其實開了等如未開.以最高效率來重開,留客/安定女心的意義大於一切,也是資源具足的最佳証明. 鳳網爭霸戰睇黎都唔洗點打了! 快將出現三國局面的日子,一下子洗牌後,又全部reset過! 世事無常是真理啊.

某新網等到頸都長終於來臨的日子,在四記火速重開之下,原來只是五日貨仔. 矮仔相信是最失望的一個了…… 哈! 哈! 哈!
看來並冇本事把握你苦苦改了三次domain name都要等待你所揚言的機會呢! 呢個故事的教訓你知到嗎?
機會來時,你d架撐唔齊,來了也冇用…你個殘廢business model根本唔work呀,明嗎? 小矮人!

鳳網爭霸全部文章
Network tools available

Technorati Tags: , , , , , , , , , ,

6 則迴響

  1. 原來如此,你未講我都唔知啊!

  2. 客氣啦……我不是鳳網起家的, 小弟以記者起再做夜遊網. 現在主要做夜總會及桑拿生意, 鳳姐的生意在兩三年前就已經放棄不做了, 當時就已經有風傳警方對鳳姐相關行業下手. 雖然當時做鳳姐搵到錢[之前141都係在外話佢地係我分網], 但知道有關消息我即停止繼續一仔市場. 故由那時開始141趕上一六九成為龍頭網站, 他們收女女一千一個月都是由一六九時期定的行價……..架架架.

  3. 失敬失敬,香港第一代鳳網網主….
    我一定會過去拜會大哥你的…
    小弟的只是一個小blog,希望你不嫌棄我….

  4. 我就是一六九的網主啦, 得閒過來交流下啦……我為人幾開明下架, 但就從不喜歡同人爭野. 做左個網成八九年了乜都睇化啦.

    爆野就無乜野爆啦, 睇政府高調處理[雷庭07]. 自己諗下啦, 浪費這麼大人力物力如果入唔到佢地罪, 咁差人不是辦事不力嗎…….架架架.

  5. 你是來自169嗎?
    好高興認識你..幸會幸會!!

    有d乜料爆呀?

  6. 鳳網爭霸…….好彩無一六九份咋………呢D霸你爭埋我果份啦……….架架架.


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

