寫給狼來了故事主人翁看

死矮仔:
有冇發覺我呢期甚小在168或任何鳳網串你?
不是冇野好串, 是因為:
我在這裏個平台發言已經足以傳達要講的訊息給目標受眾. 至於你的哎呀新鳳網有幾多人會看,能否達相同目的?
你都自己都心知啦…如果有人看,你自己個討論區內不是更暢所欲言嗎 ? 你還須要去用人地個平台討論區來鬧我 ?
你學到我的的咁多,都唔使偷人地台d相外,偷用埋人地個forum喇. 節省少少吧啦, 廢柴!
擺明睇死你,串Q你冇撚料到; 貼埋你個URL益鳩你,又看看因呢個post,有幾多referal click in囉…笨!

各位小姐,
正如我之前講個狼來了故事,同一個謊言講到第三次已經冇效.
妳幾時見過翡翠台或明珠台要去亞視幫d客宣傳呢?

我在此串條廢柴的文章不少,他在自己個網內一片都冇,在人地個討論區就大把.
有架棖的話,使鬼借用人地個平台咩? 又唔見我要咁樣做?
醒覺吧! 不要再信了….  伸延閱讀

Technorati Tags: , , , , , ,

3 則迴響

  1. All deleted by 161 & 168…. U know what that mean, ittle shortie?
    ie. your ip is being monitored by the related parties ….

    stupid pussy !!

  2. 話口未完…168又有野睇…
    他媽的,被我講中了….

    不過好快被168鏟了…
    剩下在161篇低b插贓post…相信都命不久矣…
    http://forum.best161.com.hk/forum/viewthread.php?tid=10305&extra=page%3D1

    其實佢都知自己個平台冇用…. 系都要被我言中.自曝其短…
    知喇…知你身材五短喇….矮仔!!

    ha ! ha ! ha !


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

