立信10樓F3B 阿May

之前呢個post已經提及過呢條女,今午本想同雪儀再來一獲,已經三日冇打飛機儲足了貨,一心想慰她一餐飽的.但伊人不在,臨時想起佢個friend,同層阿May.不看尢自可,一看她玲瓏浮凸的身段,我立時想將我三日的儲備精兵交哂俾佢.她笑著話雪儀不在叫我改天再來,我告訴她今次為她而來,她笑得更誘人,但話我厄佢.我話是真的….

如是者我們便享受了彼此為對方提供的高質性服務…我肯定她非常滿意我兩兄弟,我當然也非常滿意她兩姊妹…她妹妹真是水頭極足,她呢,肯定是一件姣西無疑,我現在想番起都偷柴.

技術上我深信她全得雪儀的真傳,眼波姣得令我不能自己.身體絕對是一件優質中女.難得她生過仔但妹妹仍不黑,纏綿間我幾度想用口一嚐隻靚鮑魚.總之呢件一定我要列為中女極品.那種床蓆間的淫蕩,我認為頗小見.自問自己耐力不凡的兄弟不妨自己去印證我所言.喜歡呃妹妹仔的小伙子,如果自知見得小世面的話,大可慳番幾百塊落d呃免費西算了吧,你都未必識欣賞乜叫淫蕩人妻FEEL,更甚者,你也未必有咁既性能力去享受呢個阿May…

Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

5 則迴響

  1. 放假

  2. 請問佢去左邊????

  3. 現在是 [富士阿May] 了….🙂

  4. 請問阿May去左那裡?

  5. 雪儀放假中,呢個阿may都可以暫代…
    但她不是佗地妹


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

