本來我都不想去得咁盡

既然你跴到上心口,我開條thread貼女相,人地168都冇話我,你系都要入來前後矛盾地無中生有 !?
好, 就一野打鳩殘你 ! 呢度正式開了車,你不會有得翻身 !

先看我在168的呢個回應, 再回頭看看個上文下理.
我個回應是給全港各一樓女女看的.
不關事的兄弟大可ignore我呢個post !

女女看後請輾轉相傳,務必要令全行皆知為要.

相關閱讀
伸延閱讀

Technorati Tags: , , , , , , , , , , , ,

發表留言

仍無迴響。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

