雪儀在立信有兩個死黨

兩條女都是由她一手帶入行.不多久前,我都在此講過其中一個BB了.昨日我去找雪儀曳曳時,她又透露另一個姊妹,在同層的F3B室.據云前天未正式開業時在十樓走廊已能引來幾個麻甩佬埋去問料.昨日首天開工已經隻接隻地做了好多個客.雪儀擔心,從未做過一樓一的她會頂不順,體力得,妹妹都未必得也.

我昨天原本一心要試雪儀張水床,試過才算心息.講真,以她的功架,沒有呢d鈴鈴茶茶也足以令我筋疲力盡.我染上了的女人癮,從來也只有她才能幫我真正消解.相信有不小兄弟都同我一樣.

舒解了女人癮起之苦後,雪儀問我想不想見剛才講的那位靚女? 我當然話想啦… 帶我過去一看,雖然未至於驚為天人,但肯定是靚女一個.修長的嬌軀,波幾靚,身材good,皮膚好白.很能引起食欲… 靚女話;刻下已經做了好多個客,不過彈鐘也不少呀! 云云…

初步接觸據說不是陀地,白話講得很好,若不傾多一陣,也不會聽得出那小小陀北口音. 此時雪儀望著我流晒口水個樣在笑. 阿姐;我次次來妳度都交足貨俾妳架啦,怎有能力即刻梅開兩度呀. 而且條女第一日開工已經咁旺鐘….此時條女都有一點倦容,都是過幾天等她習慣一下,我才來享溫柔也未遲啦!

她姊妹倆正想開餐之際,雪儀剛有客call話來到門口唔見人.伊人走後我同條女講多幾句也告辭了,唔想人地以為我搏溝女也…及後我落兩層樓去看B嫂.吹了陣水再上番十樓看看. 女女門口已掛個 [收工了] 的牌子. 雪儀則如常地有個 {稍後片刻] 牌… 為時晚上九點鬆.

我之後約了嘉欣去食飯…她已經回來了…三號會在原址開工…如此這般,我昨天由下晝到晚上都是同靚女渡過,愉快而充實.🙂

後記:
呢條新女因私人理由不會出任何廣告.以我所見,這種質素根本無須出網ad都得.而且近來各大鳳網討論區又多是非,不出鳳網ad的新女可能會更好生意.

Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , , , , ,

8 則迴響

  1. 阿May會留到呢個月租約完為止.

  2. Jer Jer兄,雪儀走了,F3B-阿May會唔會唔做呢?

  3. 400, 如冇意外,今日端午節應該唔番. 明天去試試啦…我都冇佢電話..

  4. Jer Jer 兄,你有冇 F3B-阿May的聯絡方法呀?
    仲有佢收幾錢呀?

  5. F3B – 阿May?
    非常弔得過,我試過連續兩日去找她.
    好多水,好弔得..技術絕對同雪儀有得揮.冇廣告都夠客,可想而知有幾得.
    尢其是現時立信個situation.

  6. Jer Jer 兄,你有冇搵過佢呀?
    因為上次搵雪儀時,見到佢,個樣ok la!想下次搵佢!

  7. 我所知是星期日休息…🙂

  8. Jer Jer 兄,請問F3B條女星期日開唔開架?


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

