高收視的免費廣告. 意料之外也!!

不明白個標題的人是正常人.不用看!
我呢幾隻字是寫給幾個傻仔看的.

呢個blog的流量明顯比之前多了三份一以上.
由search engine導入的點擊連續幾星期多了許多.
多得幾條傻仔日日提醒人們關於我個blog的存在.
用盡方法使人注意我個blog.任何人寫任何野都關我事.

有人立壞心腸做了好事.

我不會多謝你.
我現在奸笑中!!

哈! 哈! 哈!

2 則迴響

  1. 心照啦….呢d野🙂

  2. 唉,無估錯,你係指141/161果班大爺,係嘛?

    有時覺得好煩,睇親D post,有D人成日話人地係寫手,又有D人又成日彈D囡囡老餅……

    但係又唔會出report大家分享好/差經歷!

    所以我都甚小係141/161吹水!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

