有關我寫的賽後報告

我一直所強調的,是一種出黎玩的態度或心態.看看我個blog的首頁,或我近期轉貼D文章同我個"按篇者".應該會明. (例如:富士另類報告).
我專揀本身有番咁上下叫坐力的女來寫.而且不寫過程,她們點做客,根本大把人知,冇必要重複. (例如: Nicole)冇乜架生的,自問都不會上去啦.冇上過又點寫呢?

我並不認同D人玩幾玩我個報告會玩得死一個惦的女女囉! 而且,自141改制後,報告根本推不上頂,想看的人在後面找得出個報告來看,不是因為女名就是作者名. 所以都只是看頭POST….正配合我想講的理念.此亦解釋了為何我現時大部份報告都在141出.

如果我要推銷條女,我根本不會咁樣寫報告.真係想做女女promotion其實方法多的是,一個不能推上頂的報告有乜用. 女女,說穿了,是product. 不能推的報告怎sell product? (141呢招有料到呀!趕絕晒班寫手..good!) D寫手自己都識得去D不BAN人又任推的個別網站啦,邊個網大家都知啦,還用我說?

個人認為,只要條女本身掂的話,在141現時的制度下,D傻仔是影響不到條女幾多.想看的人自然識得分. (我的target audiences不是消費者,是readers已而) . 而且我深信,冇乜人會用我呢D報告做reference.正如我在呢個blog首頁所言……….消閒而已.

越多我呢種人存在的forum,寫手的空間越細…現在大慨明白攻擊我的是咩人了吧…!?

乜今時今日,還有女會信,叫人寫針對性的宣傳報告會有效的嗎? 現時已經好小人會住篇報告去看圖識字咁低B架喇!係嗎?

Technorati Tags: , , , , , , , , ,

1 則迴響

  1. 有 d 羨慕 jerjer 兄你可以咁瀟灑咁做自己想做既野,小弟就成日得個諗字,唉!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

