今日剛剛去完TST, Nicole處

___________________________________________

前言:
我今日頭一次成功入了,連續去過三日入都冇開,昨晚我email了去她貼在門上的hotmail,留了電話。原來她真的會覆。食lunch時她真的回了電。
可愛!

馬上飛的士過去。。。。。

條女:
因呢幾日,不斷有人炒作"白粉婆"呢個term。。還說成是。。。。。。據!
FUCK!
對呢班(個)有心人,我只想作咁樣的回應:
如果食白粉的女人可以靚成咁,我生個女的話,一生出黎我就用白粉喂佢!!

過程:
前傳不用說了,我去之前已經預計了開門的女人會可能會是瘦骨鄰恂兼面青青的,不過點都不會彈佢。但喜出望外的是,開門的人是面容健康,眼大大,白白淨,波大大的一個陀地美人。如果咁都叫得做C9,呢個C9條佬都幾叻,溝得到件咁正野。當然不彈啦,速速入場都黎唔切呀!

結果:
好多人試過Nicole啦!
報告再寫都只會是重複人地講過的事。決定用十二個字講完個報告:
名不虛傳,真材實料,要等都值。

Nicole 個MSN/hotmail. = nicole9_27@hotmail.com
nicole@this blog


Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

發表留言

仍無迴響。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

