富士另類報告

文章轉載

地點:某大廈某層
囡囡質素:中上

叮噹叮噹
– “4百5O"囡囡說
“唔…..轉頭先"我說
囡囡心想(又一齋睇,今日甘能多扑街齋睇)

—————————————————過了5分鐘
,

叮噹叮噹
(又係呢個死扑街,今次點能樣)
“平啲得唔得,4百?"我說
(平你老母呀!唔入咪算數!)
“唔得,450大元"囡囡答
(連50元都比唔起,唔好黎玩,正準備關門,入黎把能)
“我行咗甘多層,妳至靚"我說
(讚我都冇得平)
“冲涼"囡囡說

—————————————————冲涼時………..
“你幫我冲凉好認真渦,肯定唔係做左好耐"我說
“三個月左又"囡囡答
(咁能多廢話…..收口啦…留番拜山先講)
“你身材幾好渦"我說,跟着一手揸落對波到
(手多多,未見過女人呀)

—————————————————做嘢時…………
“呀……..呀………好…..勁呀……."囡囡叫
(快能D啦,攪咁能耐,你估好能爽呀,越耐越辛苦)
—————————————————插多十分鍾….
“我頂唔順,出啦"我叫

—————————————————食煙時…………
“我唔係成日出黎玩,最近和老婆鬧交先迫住出黎玩"我說
“咁…得間上黎揾我"囡囡笑着說
(小那媽,個個男人出黎玩都大能把藉口,扮能哂嘢,真係愛老婆就用手自已攪掂佢.)

—————————————————-比錢時…………
“駛唔駛找呀"囡囡問
“要"我說
(都話呢D人50元都比唔起,唔好番轉頊,下次唔能做你生意.今日都係黑,頭先個熟客又話帶唔夠錢,欠50下次比, 呢的乜能人黎架,皮肉錢黎架,叫你老母或細妹出嚟做就知幾能辛苦.)
“下次再揾妳,我好似有D鍾意妳"我說
“好呀"囡囡說
(下次睇我開唔開門.)

按編者:
在141看到呢篇幾獨特的賽後報告,作者看來對
囡囡的心聲有一定体會,然而仍能樂在其中,且能事後寫出如此到肉的報告.完全是一個快樂玩家的態度.人人可以用如此開放的心懷,無輪是那一個圈子,世界會少了很多爭吵!畢竟我們都是尋開心,能設身處地乃君子的胸襟.good!

Technorati Tags: , , , , , , , , , , , ,

發表留言

仍無迴響。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

