一樓一軟飯寫手皇重現江湖

本來我都唔想咁絕,之不過我又覺得互聯網上實在太多蠢蛋啦 ! 不貼出來娛樂下大家,實在有違我開呢個blog的宗旨了.akalan.jpg

先看看呢個在168討論區的議題:
各位巴打,新手有問題很費解! (opened in new window)
精彩部份在第二頁 (opened in new window)

.

.
某白痴仔跟我的對答如下:
白痴 : 呢位光頭佬寫手 咪係 jer jer 羅,就黎無野撈,米發窮惡 law Laughing
小弟 : 乜唔係你咩? 陳明賢先生! 1119褶埋了,跟條肥七返廣州……….?
白痴 : 大把生意呀 Laughing
小弟 : 你承認是陳明賢就得啦! ok !! 生意好? 有冇錢還呀! ……
接下來,條白痴就咁再冇出現過 ! …. 據聞呢條白痴入了[骯髒乜七],真奇怪有在1119的失敗業績者,仍有戇居鳳網會收留 ? 無怪乎那個網是all time包尾鳳網啦 ! 物以類聚也 !

冇乜野的,得啖笑而已 Laughing Laughing

PS:
邊個想知呢條
白痴個身份証號碼,最後所報稱通訊地址,ip,用過同最後使用網名,等等,請EMAIL我. 任何人想從法律途徑追討此人債務,我都會樂意協助.始終呢D都是一樓一業界女女的利益嗎 ! 再在此奉勸各女女小心拖鞋皇囉 !!

🙂

Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , ,

2 則迴響

  1. Good site!!!

  2. 一定要click入去看看d人點猛貼舊聞,企圖掩飾醜態!

    哈!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

