家

___________________________________________

呢幅相是我認為她影得最吸引的一幅.每次見到d西毛必使我想起佢塊西.第二個浮現的影像,不知怎解會是廖碧兒.雖然有的多似,又未至於好很似. Joyce 不是大美人,身材也非特別出眾,而且要遠遠跑去荃灣.又冇discount俾我..你話不家先?

一個男人同一個女人一生人會性交多過三次的,前世點都是有些孽吧.我在第三次將我細佬放進她細妹裡面時,真係這樣想的,信不信?

n次之後,家下是第二次寫她,還是那麼滔滔不絕,呢個就真係家了.有未必一定做得成夫婦,但一定會有性關係.我同Joyce便是最好例子了.

都是停一停好d,我怕收唔到筆…..886…

Cool Laughing

Joyce@168
Joyce@this blog
Joyce@flickr

Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

發表留言

仍無迴響。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

