富士盈盈 影了新相…., 我也來贈慶貼貼新先熱辣的自拍…不過冇野睇

___________________________________________

盈盈
那天去完嘉欣度,一個人落去[小甜甜]醫肚.忽然電話響起,是盈盈打來,告知我141同佢出了一批2新相問我看了未,比D意見咁話.我話如果你有空,我只在附近上來再講.之後狼吞虎咽食埋D野又再跑上富士.

!
原來盈盈轉了個LOOK,長頭髮好SEXY,我連隨取出部NOTEBOOK接上MOBILE BOARDBAND同盈盈一齊欣賞她的新相,感覺特溫馨.小記D攝影功夫真的要讚,又有進步了.盈盈嘟嘟小嘴埋怨我不讚她反而讚小記.話要我補償,親親她.這樣的優差我怎會拒絕.

長頭髮的盈盈在床上是另有一種韻味的,冇枉費我身水身汗在回來富士見她.雖然在嘉欣剛交了貨,我那6點半的小弟弟仍是輕易被她喚醒過來.翻雲覆雨之後真是有點腳仔軟.她意尢未盡還想要多穫.我有苦自己知啦.又來?第三穫?你估我還是十八廿弍咩?

人急智生下,我想出為她多拍幾張相做借口,希望可以逃過這個甜蜜的[苦差].於是就在我雙腿微微發軟下,我手振振咁就位她拍了幾張相.為面我細佬在她肉體橫陳下再唔聽話地百厭起來,到時我真系精盡人亡都似.所以托詞話不如影D穿便服的照片看看……

約半個小時後…..就拍了這幾張(請click小圖看大圖):-
IPB Image IPB Image IPB Image

當然沒有小記咁專業,而且有D手振振….拍得不好不要介意…
下次當我精力充沛時,一定再拍得性感多點……. tongue.gif
冇得否認….小記的作品是比我的更可觀的:
http://210.245.162.226/big5/view_id-12167.html

see also my flickr photo-set for盈盈:-
http://www.flickr.com/photos/jerjer/sets/72157594286717574/

Technorati Tags: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

發表留言

仍無迴響。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

