我不是寫手

最近有人在我經常出沒的各大冶遊討論區,用新註冊ID玩踢爆,話我是寫手.沒興趣當場駁斥,因為冇必要幫他不斷將個似是而非的言論推上頂.(將來他用其他化身自問自答當別論),也不想為個別論壇的版主曾添麻煩.但我也得要為自己辯護一下.呢個世界並冇清者自清呢回事,你不駁斥,人家只會假設你是默認.我最後選擇了只在自己個Blog內提出我的理據.信我的人自會在這裡睇到.不信我的我不辯也罷;

  • 寫手之言大都是短短幾句,都是講來講去三幅被.我不然,我每次出報告都長篇大論,言之有物.
  • 寫手都會用多個新ID重複寫某幾個女,但我只用一個ID寫很多條女.(將來還會更多).
  • 寫手文章通常都會有一批新ID扮回應,但我不需要.我也不大注重誰來回應.我一般都是寫完就算.呢度的人流使我相吾道不孤,不需要其他滿足.

你或會奇怪,何解每次有人要踢爆任何野都是用新ID ? 其實好簡單,因為不想人家知他是誰囉. 此話怎說? 因為玩踢爆的人其真身本為寫手,怕人報復踢番爆他. 若然只是寫寫感受,又有乜好怕先?

我呢個Blog只開了不到兩個月,現在個Blog stat顯示有十二萬幾,平均有三千一日. Return visitors更在日日增加中.如果是假野,相信都只會像那幾個在Timway內listed同一IP同一格局的所謂女女私人網頁一樣,開了大本年個hit rate都不及我四份一(唔好忘記,我只開了兩個月).網友眼光都是雪亮的.這亦旁證了我言論的真確性.

以前眼見一批我喜愛的女女,有人寫報告讚她們時,往往都被神祕新ID入去唱反調.我心想;若有個地方,不會有人搗亂多好! 當初開呢個Blog其中一個目的也是為此.現在我眼見個hit rate與日俱增,決定短期內會開多一欄以更專業的攝影手法為我一眾honeys拍多點獨家相片俾大家分享.屆時大概都再沒有人會話我是寫手了吧!

講完!

Technorati Tags: , , , , , , ,

5 則迴響

  1. 呢個時代既社會上,大部份人都唔相信,竟然有人會唔係為自己利益出發,由得佢自生自滅喇,jerjer 兄你已經成功證明左你係乜野人喇!

  2. 半個月未到,經已去到七十一萬五.
    我希望before Christmas能達一舊!!

  3. 再半個月後的今天,page-views去到五十六萬七千幾…..
    相信不會有這麼多人對一個[寫手]如此有興趣吧!
    🙂

  4. 個半月後的今日…..四十四萬幾了!

  5. Today未到半個月去到廿七萬幾!!


Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

