合宜…勁野明美一邊吹一邊係咁用d勁姣既眼神望住你

___________________________________________

賽後報告轉貼

近來事忙,無暇出自己親自經歷的報告,只好轉貼人家怍品. 但貼出來的女女,我都有試過,覺得作者冇誇大才會貼出來.以這個明美為例,我之前都有寫過她.波並冇加建,手感不俗.服務態度更是一流.值得稱許

原文出處

勁狂野….一邊吹一邊係咁用d勁姣既眼神望住你…
我由她後面用手渣佢個波.她的乳頭很大,有點pink,都算唔錯.波算大
上床我先舔佢個波,又用手摸西.當我想用手指插入西時,她用手輕輕把我的手拉開了.這時我手指滿都是她的西水..佢係咁楂住小弟唔放我又楂住佢對波唔放
舔波抱腰一輪之後到女上男下舔我個乳頭,再用她的身體壓在我身體上,個西壓係我冇載套的細佬上.然後吹.一下一下深喉,真係好過癮.
到我小佢啦入左小小已經叫到拆樓咁制,不停小不停轉姿世都勁叫,不過叫得最勁都係狗仔式~!
…好似佢仲high過你咁同我做得好投入,叫床動聽
轉左幾個小西花式都冇black face,
又唔用Ky
樣貌: 各花入各眼,我就覺得正
皮膚: 自滑
身材:
態度: 死含唔放格
技巧: 超班
環境: 一般套房
價錢: 超級超值
簡評: 狂野
小結: 上唔上得過?! Yes不過要受得至得

http://www.sex141.com/big5/view_id-11559.html

Technorati Tags: , , , , , , , , , , ,

發表留言

仍無迴響。

Comments RSS TrackBack Identifier URI

發表迴響

